Lasīšanas laiks: 2 min
Latvijas piena pārstrādātāju “Rīgas piena kombināts” un “Valmieras piens” apvienotā uzņēmuma “Food Union” saldējuma realizācijas apmēri jūlija pirmajās dienās salīdzinājumā ar citām šīs vasaras nedēļas nogalēm ir palielinājušies divas reizes, aģentūrai BNS pavēstīja kompānijā.
Tajā informēja, ka “Food Union” jūlija pirmajās dienās Latvijā ir pārdevis gandrīz 129 tonnas saldējuma, kas ir gandrīz divas reizes vairāk nekā citās šīs vasaras nedēļas nogalēs. “Jūlija dienās, kad beidzot sajutām īstu svelmi, kopējie saldējuma pārdošanas apjomi gandrīz vai dubultojās. Īpaši jūtams pieaugums āra tirdzniecības vietās – Jūrmalā, Vecrīgā un Vecāķos, kur tirdzniecība jūlija sākumā pieauga par 36% salīdzinājumā ar jūnija sākumu,” teica “Rīgas piena kombināta” valdes priekšsēdētājs Normunds Stanēvičs.
Tāpat kompānijā atzīmēja, ka par spīti salīdzinoši vēsajam jūnijam, “Food Union” pārdeva par 33% vairāk saldējumu nekā pērn šajā periodā. “Lai arī vasaras sākums mūs nelutināja ar siltu laiku, tomēr veikalu pieprasījums pēc saldējuma jūnijā pieauga aptuveni par 33% salīdzinājumā pret 2014.gada jūniju,” norādīja uzņēmumā.
Tostarp visstraujāko pārdošanas apmēru pieaugumu piedzīvojis zīmola “TIO” saldējums “Vēsma” – par 97%, bet pieprasījums pēc saldējuma “Karlsons” ir pieaudzis par 82%. Tāpat strauju pārdošanas kāpumu piedzīvojuši arī saldējumi “Ekselence Dubultais” ar zemesriekstu krēmu dubultajā šokolādē un “Ekselence” ar halvu viena litra iepakojumā, kā arī aprikožu sorbets “Nu Smoothie”.
“Food Union” ir piena pārstrādes uzņēmumu “Rīgas piena kombināts”, “Valmieras piens” un “Premia Foods” apvienotais uzņēmums, kura kontrolpakete pieder Krievijas investora Andreja Beshmeļņicka vadītajai investoru apvienībai. “Food Union” provizoriskais apgrozījums 2014.gadā ir 125 miljoni eiro.