Lasīšanas laiks: 2 min
Taupīt laiku un naudu, apmeklējot vienu klientu apkalpošanas centru, tā vietā, lai saņemtu nepieciešamos pakalpojumus atsevišķi katru savā valsts vai pašvaldības iestādē – tā ir priekšrocība, ko piedāvā valsts vienotie klientu apkalpošanas centri, informē Kocēnu novada domē.
Kocēnu novadā valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centrs darbību uzsāka 2. novembrī, kad notika arī centra atklāšanas pasākums. Centrs izvietots Kocēnu novada domes administrācijas ēkā.
Klientu apkalpošanas centra apmeklētājiem ir pieejams valsts minimālais pakalpojumu grozs, kas paredz Valsts darba inspekcijas, Nodarbinātības valsts aģentūras, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Uzņēmuma reģistra, Valsts zemes dienesta konsultāciju sniegšanu par iestādes e-pakalpojumiem, kā arī konsultācijas e-pakalpojumiem, dokumentu pieņemšana, izsniegšana un konsultatīvais atbalsts Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras 14 pakalpojumiem un Valsts ieņēmumu dienesta 3 pakalpojumiem. Centra darbību nodrošinās Kocēnu novada domes Dokumentu pārvaldības un informācijas nodaļas speciālisti.
Kocēnu novada vienotā klientu apkalpošanas centra izveidei piešķirta valsts budžeta dotācija 10 000 eiro apmērā, pašvaldības līdzfinansējums projekta realizācijai – 4300 eiro. Centra ikmēneša uzturēšanas izmaksas segs 50% valsts budžeta dotācija un 50% – pašvaldības līdzfinansējums.
Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru darbu koordinē Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija.
Klientu apkalpošanas centra darba laiks:
- Pirmdienās no plkst. 8.00 līdz plkst. 18.00;
- Otrdienās – ceturtdienās no plkst. 8.00 līdz plkst. 17.00;
- Piektdienās no plkst. 8.00 līdz plkst. 16.00.