Valmieras Ziņas

Apkures sezona – bez parādsaistībām un tehniskām problēmām

Lasīšanas laiks: 2 min

Tuvojas apkures sezona, un šī būs pirmā reize, kad siltumenerģiju Valmieras pilsētas iedzīvotājiem nodrošinās SIA “Valmieras ūdens” saskaņā ar vasarā veikto pašvaldības kapitālsabiedrību reorganizāciju un sniegto pakalpojumu paplašināšanu.

Uzņēmums brīdina, ka siltumenerģiju jaunajā apkures sezonā saņems tikai tie īpašumi, kuri būs nokārtojuši pilnīgi visas parādsaistības par iepriekš saņemto siltumenerģiju.

Kā norāda SIA “Valmieras ūdens” Klientu daļas vadītājs Dagnis Muižnieks:

“Pēc iepriekšējās apkures sezonas kopējais iedzīvotāju parāds par saņemto siltumenerģiju sastādīja vairāk nekā pusmiljons eiro.

Vasaras mēnešos aicinājām apsaimniekotājus uz sarunu, lai noslēgtu vienošanos par parādu apmaksas grafiku. Tas arī izdevies, un aizvadītajos mēnešos šādi izdevies samazināt kopējo parāda summu. Protams, tā nav vēl dzēsta, tāpēc arī jauno apkures sezonu sagaidīsim ar nenokārtotām parādsaistībām. Taču šobrīd atturēsimies nosaukt konkrētas adreses, kurām ir lielākie nenokārtotie maksājumi, jo

joprojām novērojama tendence parādus samazināt, un maksājumi ienāk burtiski katru dienu,

kas maina kopējo situāciju. Turpināsim aktīvi sekot līdzi tam, lai īpašumu apsaimniekotāji un namu pārvaldnieki pildītu iepriekš noslēgtās vienošanās par parādu apmaksas grafiku, kas savukārt paredz jauno apkures sezonu sagaidīt bez parādsaistībām.”

Tieši nenokārtotie maksājumi un vājā maksāšanas disciplīna ir galvenais iemesls, kāpēc SIA “Valmieras ūdens” pieļauj iespēju nepieslēgt siltumenerģijas padevi apkures sezonā.

Vasaras mēnešos bija precedenti, kad atsevišķos īpašumos parādsaistību dēļ tika atteikts nodrošināt siltā ūdens piegādes pakalpojumu. Šāda rīcība mudināja iedzīvotājus beidzot ķerties pie parādsaistību sakārtošanas, un arī apsaimniekotāji bija krietni atsaucīgāki uz vienošanos slēgšanu par kopējā parāda nomaksu. Ikviens iedzīvotājs, kurš vēlas noskaidrot situāciju par norēķiniem ar SIA “Valmieras ūdens”, aicināts vērsties pie nama apsaimniekotāja vai pārvaldnieka, kura pienākums ir sniegt minēto informāciju jebkurā laikā.

Sagaidot apkures sezonu,

iedzīvotāji aicināti sekot līdzi ne tikai norēķiniem, bet arī pievērst uzmanību ēku siltumapgādes sistēmas tehniskajam stāvoklim,

lai tā funkcionētu bez starpgadījumiem un varētu nodrošināt mājokļos siltumu gada aukstajos mēnešos.

Kā atzina SIA “Valmieras ūdens” tehniskais direktors Ivars Ķiksis: “Šobrīd siltumtīklu daļas speciālisti aktīvi veic sagatavošanās darbus gaidāmajai apkures sezonai. Mūsu pārraudzībā ir pilsētas siltumtrases un siltumkameras, kā arī siltumenerģijas skaitītāji, un, gatavojoties apkures sezonai, esam veikuši nepieciešamos remontdarbus un profilaktiskās pārbaudes visiem šiem komponentiem. Priecē, ka

pilsētas namu iedzīvotāji sekojuši ieteikumam izmantot vasaras mēnešus siltumapgādes sistēmas sakārtošanai un profilaktiskajiem pasākumiem,

lai sakārtotu siltummezglus, kā arī iekšējās siltumapgādes un karstā ūdens piegādes sistēmas. Vispirms, protams, veikta tehniskā apsekošana, kuras laikā fiksēti nepieciešamie remontdarbi. Šādu apsekošanu vēl var paspēt veikt nekustamajos īpašumos, lai pārliecinātos par siltumapgādes sistēmas stāvokli un bez raizēm sagaidītu apkures sezonu.”

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Burtnieku apvienības pārvalde (turpmāk – Pārvalde) aicina darbā palīgstrādnieku/-ci (Ēveles pagastā) uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • veikt saimnieciskos darbus Ēveles pagasta teritorijā: • apsekot Pašvaldības autoceļus, veikt neliela apjoma remontdarbus, ceļmalu apkopšanu, pļaušanu, krūmu izciršanu, zāģēšanu, novākšanu; • palīdzēt kopt, formēt un izzāģēt kokus un krūmus, palīdzēt likvidēt vēja vai citādā veidā nodarītos postījumus un novākt bīstamos kokus, kas apdraud ēkas, elektrolīnijas, autoceļus un citus objektus; • piedalīties teritorijas labiekārtošanā un uzturēšanā; • rūpēties par Pārvaldes atbildībā esošo ēku un telpu tehnisko stāvokli; un ja Tev ir: • pamatizglītība un pamatiemaņas vai pamata pakāpes profesionālā izglītība; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • zināšanas par ēku, telpu, teritoriju un autoceļu ikdienas uzturēšanas un remontu darbiem, to apjomu noteikšanu; • pamatiemaņas būvdarbu un remontdarbu plānošanā un veikšanā; • iemaņas darbā ar traktortehniku, dārza tehniku, dažādiem mehānismiem un iekārtām; mēs piedāvājam: • normālo darba laiku 40 stundas nedēļā; • pamatalgu 740 EUR (ar 01.01.2026. 780 EUR pirms nodokļu nomaksas) pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV un motivācijas vēstuli, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv, ar norādi „Pieteikums palīgstrādnieka/-ces Ēveles pagastā amatam”, līdz 2025.gada 22.decembrim. Papildu informācija, zvanot pa tālruni: 29388422 vai 26434663. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PALĪGSTRĀDNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Ozolu iela 7, Burtnieki, Burtnieku pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-22 Kontaktpersona: burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv 29388422

Mūsu partneri